ELEVEN SPORTS LANCEERT CROSS-MEDIALE ADVERTENTIE-OPLOSSINGEN OP MAAT VAN ADVERTEERDERS

By 3 Augustus 2018Press NL

Antwerpen, [03/08/2018] – ELEVEN SPORTS levert vanaf volgend tv-seizoen haar cross-mediale advertentie-oplossingen rechtstreeks aan adverteerders. De Belgische sportzender speelt hiermee in op de veranderende mediaconsumptie bij sportfans.
 
ELEVEN SPORTS bouwde de voorbije jaren een indrukwekkend bereik uit in België en Luxemburg. Zo is het de enige sportzender die via alle operatoren in België beschikbaar is. Het Eleven Sports aanbod is ook online live en op aanvraag te bekijken via de ELEVEN SPORTS website en app. In totaal bereikt de zender vandaag meer dan 650.000 Belgische huishoudens. Daarnaast zet de sportzender zeer sterk in op sociale media, met een maandelijks bereik van meer dan 5 miljoen sportfans en meer dan 3,5 miljoen video-weergaven.

Met de beslissing om dit bereik voortaan rechtstreeks en op maat van adverteerders aan te bieden, biedt de Belgische sportzender een antwoord op het steeds sneller veranderende mediagebruik bij sportfans en de stijgende behoefte van de adverteerders naar digitale advertentiemogelijkheden en branded content.

“Eleven Sports zet, naast traditionele distributie, sterk in op digitale ontwikkelingen. Zo is al onze exclusive live sportverslaggeving ook beschikbaar via onze digitale platformen en brengen we live highlights en interactieve programmaconcepten. Wij zien het bereik op onze online kanalen sterk toenemen en willen daarom ook onze commerciële mogelijkheden daarop afstemmen”, zegt Anouk Mertens, Managing Director ELEVEN SPORTS BELGIUM. “Door voortaan rechtstreeks met adverteerders samen te werken, kunnen we hen volledig op maat helpen sportfans te bereiken, met een crossmediale aanpak over al onze platformen heen.”

De samenwerking met reclameregie Transfer eindigde door deze beslissing op 31 juli. Adverteerders kunnen voortaan rechtstreeks contact opnemen met Eleven Sports via Guillaume Collard via guillaume.collard@elevensports.com, 03/226.16.99.

Leave a Reply